Персонал

 

Чиста подушок. Персонал.

Підбір персоналу й оплата праці один з найбільш важливих питань. Саме від персоналу в першу чергу залежить, чи прийде клієнт вдруге і яке думку він сформує про роботу салону. Тому, слід звертати увагу на загальнолюдські якості працівника: доброзичливість, уважність, працьовитість, старанність, товариськість.

В піковий час з березня по грудень обсяг роботи може бути значним. Одна людина з таким обсягом роботи впоратися не в змозі. 7 днів у тиждень людина працювати теж не може. Тому необхідно мати другого, хоча б з частковою зайнятістю. Ідеально, щоб у Вас працювало дві людини. По-перше салон буде працювати 7 днів в тиждень, по-друге буде елементарна заміна у разі хвороби працівника. Один співробітник працює 3 дні на тиждень, другий 4 дні, з наступного тижня навпаки. У сезон, один працівник справлятися навряд чи буде, тому доцільно робота обох співробітників. При напливі клієнтів в салоні для оперативності виконання замовлень 1 людина займається реставрацією, інший зашивають відреставровані подушки та ковдри, пакети готові вироби, веде розрахунком з клієнтом або допомагає у виборі кольорів напірників. Таке може відбуватися в пік сезону - серпень місяць. Тобто, можлива ситуація сезонного найму працівників.

Оплата працівника проводиться індивідуально. Можна встановити ставку працівнику, той мінімум, який він отримає у будь-якому випадку, але платити велику ставку ми не рекомендуємо. Для більшої ефективності краще встановити ставку плюс відсоток від кожного відреставрованого вироби. Ваше завдання зацікавити працівника зробити якомога більше виробів, а якщо Ви встановите велику ставку, то на великі каси можете не розраховувати, ентузіазму у працівника не буде. Середня заробітна плата персоналу, залежно від регіону, від 1000 до 2500 грн..

Праця оператора - нелегкий, вимагає здоров'я. Слід звернути увагу на алергічні захворювання, общефизическое стан працівника.

Вік, напевно, не причому, хоча ми прагнемо дотримуватися обмежень за віком від 20 до 40 років. Захворювання працівників у такому віці відбуваються рідше.

Кожен працівник повинен бути попереджений про матеріальну відповідальність за недостачу напірників при щомісячній інвентаризації, а при обмані - негайно звільнений. Якщо виникає питання, яким чином можливо здійснювати контроль за роботою співробітників на пункті реставрації? Найкращий спосіб - установка відеоспостереження. Це вирішить і проблему безпеки. До того ж його наявність змусить поводитися скромніше і людей, які прийшли до вас з перевіркою. Так що витрати окупляться удвічі.

Професія оператора не передбачає попереднього навчання, тому проблем з кадрами ніколи не буде.

Облік і контроль пункту реставрації необхідно здійснювати щодня. Це допоможе Вам виявити закономірності по виручці і виробів, дізнатися попит клієнтів, оцінити ефективність працівника і його вміння продавати послугу.