Реклама з концепією розвитку салону з чищення подушок

Мета даного розділу - розробка ефективної реклами салонів по реставрації пухо-перовых виробів, наводиться перелік можливих рекламних заходів.

Основні завдання розділу:

* знизити витрати на просування Вашого салону і збільшення віддачі від маркетингових вкладень;

* підвищення цінності послуги з реставрації пухо-перовых виробів, інформування цільової аудиторії про переваги реставрації пухо-перовых виробів на професійному обладнанні;

* підвищення впізнаваності салону і послуги реставрації;

* формування позитивного іміджу;

* підвищення лояльності до Вашого салону з боку цільової аудиторії,

* виділення Вашого салону на тлі конкурентів і сприяння росту продажів.

Головне завдання будь-якої рекламної компанії полягає в тому, щоб за рахунок залучення нових та утримання наявних клієнтів підвищити оборот і прибутковість підприємства.

Робота з клієнтами ведеться протягом всього існування салонів по реставрації. Проте постійне поява нових конкуруючих салонів і поширення в широкі маси замінників пуху веде до зниження прибутковою складової.

Основним завданням рекламних заходів є формування стійкого попиту на послугу салонів і закріплення в свідомості аудиторії ключовою позиціонує ідеї.

Опис рекламних заходів

1. Корекція фірмового стилю салону з реставрації.

1. Необхідно виробити фірмовий стиль салону - логотип, назва.

2. Розмістити вивіски на дверях для точного визначення місця прийому пухо-перовых виробів, вибору зразків тканин і т.д.

3. Рекомендовано впровадити фірмовий одяг для працівників салону.

2. Проведення яка інформує рекламної кампанії (перший етап).

1. Розміщення рекламних роликів: 15 сек. ролик з виходом в ефір кілька разів в день.

2. Розміщення в телефонних довідниках. Розміщення в довідниках необхідно робити після того, як пройдуть заходи з підвищення послуг реставрації та підвищення впізнаваності Вашого салону.

3. Розповсюдження рекламних буклетів, візиток:

-безадресна розсилка - поширення візиток по поштовим скринькам, стікери у транспорті та на дошках оголошень, листівки;

-вкладка буклетів в журнали

3. Проведення іміджевої рекламної кампанії (другий етап).

1. Розміщення рекламних роликів через місяць-два після проходження першого етапу рекламної компанії.

2. Розміщення реклами всередині і зовні громадського транспорту.

3. Розповсюдження рекламних буклетів: - безадресна розсилка буклетів з формою заявки на реставрацію по поштовим скринькам. Суть програми полягає в тому, що жителі будинку можуть об'єднатися, зібравши певний к-ть подушок, надіслати заявку в Ваш салон (або за тел.) і тим самим отримати велику знижку на реставрацію, а так само безкоштовну доставку подушок туди і назад; - вкладка буклетів в популярні журнали.

Орієнтовний кошторис витрат за видами реклами.

1. Розміщення блоку в рекламних газетах ( 4 випуску в місяць - близько 1000 грн.)

2. Розміщення тематичної статті в газетах - близько 2000 грн.

3. 2 хвилинний ролик на ТБ (виготовлення і розміщення на ЦТ) - близько 15000 грн. за один випуск.

4. 15 секундний ролик на ТБ з повтором щогодини - близько 4000 грн. за місяць.

5. Реклама на радіо - 2 тижні по 20 сек - 56 виходів - 3500 грн.

6. Виготовлення дисконтних карт - 500 шт.- 600 грн.

7. Плакати формату А5 з розміщенням на дошки оголошень по під'їздах житлових будинків - 1000 шт. - 1500 грн.

8. Розміщення інформації в довідковій службі - 800 грн. за рік.

9. Розміщення реклами на міському транспорті (зовнішня обклеювання тз) - 500 грн. на місяць.

10. Візитки 5000 шт - 800 грн.

11. Наклейки 1000 шт. - 1300 грн.

12. Календарики - 1000 шт. - 300 грн.

13. Буклети 1000 шт формату А5 - 800 грн.

Одним з найбільш ефективних способів донести інформацію про Вашому салоні і послуги до клієнта є систематичне розміщення рекламного модуля в друкованих виданнях таких як рекламні газети, видання для домогосподарок, аргументи і факти і в інших широко поширених у Вашому регіоні періодичних видань.

Реклама в таких виданнях має іміджевий характер і повинна періодично (раз в 2 тижні або хоча б раз на місяць) повторюватися в одному і тому ж виданні, щоб про Вас не забули і при втраті газети змогли б знову вас знайти.

В цьому розділі розглядаються способи залучення нових клієнтів у Ваш салон і утримання постійних.

Для залучення нових клієнтів, як показує практика, найбільш ефективний засіб - це поширення візиток, календарів і листівок, а також розклеювання оголошень, наклейок і плакатів у громадських місцях.

Візитки рекомендуємо давати кожному відвідувачеві Вашого салону незалежно від того, користується він Вашій послугою або просто зайшов поцікавитися. Кожному відвідувачеві давайте кілька візиток, щоб той міг поділитися ними зі своїми знайомими або друзями. Ризик для візиток бути тут же викинутими можна знизити наявністю знижки пред'явнику. Поширення візиток і листівок може здійснюватися в громадських місцях, наприклад, в магазинах, ощадкасах, на заправках, в установах за місцем роботи знайомих і друзів, по поштовим скринькам.

1.Визитки можуть бути як для одноразового відвідування, так і для багаторазового, це на Ваш розсуд. Альтернативою візитівок можуть служити календарі.

2. Наклейки можуть бути ефективними в громадському транспорті за погодженням з водієм.

3.Объявления і плакати розклеюють зазвичай на під'їздах або дошках оголошень.

4.Буклеты служать, в основному, для додання авторитету та солідності Вашого салону, в ньому можна відобразити значимість що надаються Вами послуг (користь для клієнта) і спектр Ваших послуг. Буклети, як правило, довше зберігають і неодноразово по мірі необхідності до нього звертаються.

5. Дисконтні карти дають зрозуміти клієнтові, що він значущий для Вашого салону і володіє привілейованим становищем. Один з найбільш ефективних методів залучення постійних клієнтів.

Найефективніший спосіб формування постійних клієнтів - це персонал і якісне обслуговування!